Je winkelwagen is leeg
Maak nu gebruik van 10% korting op de gehele webshop* - Gebruik code nazomer10
Experience Center
Openingstijden
Levering
Retourneren
Buiten kookkachels
(Online) content
Ik wil in het weekend langskomen. Is dit mogelijk?
In het weekend is ons Experience Center gesloten, m.u.v. open dagen en evenementen. Mocht er een open dag / evenement plaats vinden, wordt dit aangegeven op de website en op onze Social media kanalen.
Kan ik met meerdere mensen tegelijk komen kijken?
Dat is zeker mogelijk. Laat dit van te voren wel even weten, dan kunnen we er rekening mee houden.
Waar bevind het Experience Center zich?
Het Experience Center is gevestigd op Zijperweg 26, 1742 NE te Schagen.
Zijn echt ál jullie producten te bekijken?
Onze voorraad is altijd goed op orde! Om zeker te weten dat je het product dat je wil bekijken ook echt in ons Experience Center staat, kan je het beste even contact met ons opnemen. Stuur een mail naar customercare@vuurlab.nl
Kan ik langskomen bij jullie Experience Center zonder afspraak?
Wij werken op afspraak. Je kan altijd mailen via customercare@vuurlab.nl voor een afspraak, dan ben je van harte welkom om onze mooie producten van dichtbij te bekijken! Wij nemen graag royaal de tijd voor je.
Ik wil graag langskomen! Hoe kan ik een afspraak maken?
Stuur een mail naar customercare@vuurlab.nl dan nemen we z.s.m. contact op om een afspraak in te plannen!
Wat zijn jullie openingstijden?
Het Experience Center is alleen geopend op afspraak. Ons kantoor is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00.
Op welke dagen zijn jullie geopend?
Het Experience Center is alleen geopend op afspraak. Ons kantoor is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00.
Wanneer en hoelaat komt mijn pakket binnen?
Je krijgt op jouw opgegeven e-mailadres een mail van Post NL zodra jouw pakket onderweg is. Hierin staat een datum en tijd. Mocht je geen mail ontvangen hebben of geen track & trace code hebben gehad, check dan eerst even je spam. Mocht hier ook niets tussen staan, neem dan a.u.b. contact op met ons via customercare@vuurlab.nl
TIP: download de Post NL app. Zo kan je gemakkelijk jouw pakket op de voet volgen en de bezorgtijd/dag aanpassen mocht je (onverwachts) niet thuis zijn.
Ik ben op het bezorgmoment (onverwachts) niet thuis, wat kan ik doen?
Als je op het bezorgmoment (onverwachts) niet thuis bent, raden wij je aan om de bezorgtijd/dag te veranderen in de Post NL app. Hier hebben wij helaas geen inzage in, dit kan alleen jijzelf veranderen.
Ik heb problemen met de bezorging van het pakket. Wat nu?
Als je op het bezorgmoment (onverwachts) niet thuis bent, raden wij je aan om de bezorgtijd/dag te veranderen in de Post NL app. Hier hebben wij helaas geen inzage in, dit kan alleen jijzelf veranderen.
Heel vervelend dat er iets mis is gegaan met de bezorging! Dit gaan we natuurlijk zo goed mogelijk proberen op te lossen binnen onze mogelijkheden. Allereerst willen wij verduidelijken dat wij NIET in direct contact staan met Post NL. Post NL is een extern bedrijf en zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten, bepaald Post NL hoe, wat en waar. Wij kunnen dus o.a.:
- – Geen contact opnemen met de bezorger ter plaatse,
- – Geen tijd inplannen voor jouw bezorging / pick-up,
- – Een onderzoek versnellen.
Wij doen ten alle tijde ons uiterste best om jou zo goed mogelijk te ondersteunen in het proces en het zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Om een melding te maken bij Post NL, is het volgende belangrijk:
- – Voor ons is het belangrijk om goed in kaart te brengen wat er precies is gebeurd met het pakket en de bezorging. Heeft u bijvoorbeeld een RING deurbel? Verzamel dan de beelden als bewijs en stuur zoveel mogelijk foto’s mee (van bijvoorbeeld de doos en het product, mocht dit mogelijk zijn),
- – Wij hebben zoveel mogelijk bewijs nodig om een geldige klacht in te mogen dienen bij de pakketdienst van Post NL. Hoe meer bewijs, des te makkelijker het gaat om de case in behandeling te nemen. Zonder geldig en/of gebrek aan bewijs, wordt het erg lastig…
Voor meer informatie kan je contact opnemen met ons via customercare@vuurlab.nl of een whatsapp berichtje sturen naar 085-0608418.
Ik ben vergeten mijn pakket op te halen bij een afhaalpunt en nu is mijn pakket teruggestuurd naar jullie. Wat kan ik doen?
Dat is vervelend. Post NL bewaard jouw pakket een week op het afhaalpunt. Ben je uiteindelijk het pakket vergeten op te halen? Dan stuurt Post NL het terug naar ons magazijn.
Is dit bij jou het geval? Neem dan contact op met ons via customercare@vuurlab.nl. Dan kijken we samen wat we kunnen doen.
Het pakket kan weer naar jouw adres verstuurd worden, vanuit ons magazijn, maar de verzendkosten zijn dan voor eigen rekening.
Waar is mijn pakket?
Je kunt met de verzonden track & trace code jouw pakket volgen! Mocht jouw track & trace code ontbreken? Check dan nog even je Spam!
Het geleverde product is kapot. Ik wil dit retourneren. Hoe gaat dit in zijn werk?
Als een product kapot gaat, is dit natuurlijk heel vervelend. De oplossing voor het geleverde product ligt aan de volgende factoren:
Is het product kapot gegaan tijdens transport?
Stuur dan gedetailleerde en goede foto’s van de doos en het product naar customercare@vuurlab.nl met als onderwerp ‘product kapot transport’. Dit zetten wij dan in het klachtensysteem van onze transporteur. We houden gedurende de case contact met jou, tot een oplossing gevonden is.
Is het product kapot gegaan tijdens de twee weken retourgarantie?
Dan mag je het item naar ons magazijn retourneren. Retourneren is altijd op eigen kosten; ongeacht de oorzaak. Lees ons algemene voorwaarden voor meer informatie.
Is het product kapot gegaan ná de twee weken retourgarantie?
Dan kunnen wij helaas niks meer voor je doen. Mocht je het oneens zijn en vinden dat er een andere oplossing moet komen voor jouw probleem, ná de twee weken retourgarantie? Neem dan contact met ons op.
Kan ik mijn pakket afhalen bij jullie magazijn?
Ja, dit kan zeker! Vink tijdens het bestelproces onder ‘Bezorgen’ het kopje ‘Ophalen in Schagen, Zijperweg 26’ aan.
Mocht het niet lukken, mail ons via customercare@vuurlab.nl om een afspraak te maken om je bestelling bij ons op te halen.
Met welke transporteurs werken jullie?
Wij werken samen met Post NL en diverse transporteurs voor grote partijen en pallet zendingen.
Hoelang duurt het voordat mijn product binnen is die op nabestelling staat?
Dat ligt aan de leverancier van het product. Gemiddeld duurt de nabestelling van een product 14 dagen. Voor meer informatie of grotere aantallen kun je een mail sturen naar customercare@vuurlab.nl.
Wat is jullie standaard levertijd?
Jouw bestelling verlaat ons magazijn na één of twee werkdagen.* De levertijd is ook afhankelijk van onze transporteurs. Houdt er rekening mee dat het met feestdagen en (uitzonderlijk) mooi weer iets langer kan duren.
*Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk op te sturen. Soms duurt dit langer dan het standaard levertermijn, dit is dan afhankelijk van leveranciers, voorraden of een andere derde partij.
Ik heb problemen met de bezorging van het pakket. Wat nu?
Als je op het bezorgmoment (onverwachts) niet thuis bent, raden wij je aan om de bezorgtijd/dag te veranderen in de Post NL app. Hier hebben wij helaas geen inzage in, dit kan alleen jijzelf veranderen.
Heel vervelend dat er iets mis is gegaan met de bezorging! Dit gaan we natuurlijk zo goed mogelijk proberen op te lossen binnen onze mogelijkheden. Allereerst willen wij verduidelijken dat wij NIET in direct contact staan met Post NL. Post NL is een extern bedrijf en zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten, bepaald Post NL hoe, wat en waar. Wij kunnen dus o.a.:
- – Geen contact opnemen met de bezorger ter plaatse,
- – Geen tijd inplannen voor jouw bezorging / pick-up,
- – Een onderzoek versnellen.
Wij doen ten alle tijde ons uiterste best om jou zo goed mogelijk te ondersteunen in het proces en het zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Om een melding te maken bij Post NL, is het volgende belangrijk:
- – Voor ons is het belangrijk om goed in kaart te brengen wat er precies is gebeurd met het pakket en de bezorging. Heeft u bijvoorbeeld een RING deurbel? Verzamel dan de beelden als bewijs en stuur zoveel mogelijk foto’s mee (van bijvoorbeeld de doos en het product, mocht dit mogelijk zijn),
- – Wij hebben zoveel mogelijk bewijs nodig om een geldige klacht in te mogen dienen bij de pakketdienst van Post NL. Hoe meer bewijs, des te makkelijker het gaat om de case in behandeling te nemen. Zonder geldig en/of gebrek aan bewijs, wordt het erg lastig…
Voor meer informatie kan je contact opnemen met ons via customercare@vuurlab.nl of een whatsapp berichtje sturen naar 085-0608418.
Ik ben vergeten mijn pakket op te halen bij een afhaalpunt en nu is mijn pakket teruggestuurd naar jullie. Wat kan ik doen?
Dat is vervelend. Post NL bewaard jouw pakket een week op het afhaalpunt. Ben je uiteindelijk het pakket vergeten op te halen? Dan stuurt Post NL het terug naar ons magazijn.
Is dit bij jou het geval? Neem dan contact op met ons via customercare@vuurlab.nl. Dan kijken we samen wat we kunnen doen.
Het pakket kan weer naar jouw adres verstuurd worden, vanuit ons magazijn, maar de verzendkosten zijn dan voor eigen rekening.
Hoelang duurt het voordat mijn geld geretourneerd is?
Het VUUR LAB. heeft twee weken de tijd om jouw geld te retourneren. Hierbij zijn wij soms afhankelijk van derde partijen. Mocht je na ruim twee weken nog geen restitutie hebben ontvangen, laat dit dan z.s.m. aan ons weten via customercare@vuurlab.nl.
Ik heb per ongeluk de verpakking van het product weggegooid. Wat kan ik nu doen?
Neem contact met ons op via de mail customercare@vuurlab.nl. Dan kijken we wat we kunnen doen.
Voor wie zijn de retourkosten?
De retourkosten zijn voor rekening van de klant. Dit staat ook aangegeven in de algemene voorwaarden op onze website.
Het geleverde product is kapot. Ik wil dit retourneren. Hoe gaat dit in zijn werk?
Als een product kapot gaat, is dit natuurlijk heel vervelend. De oplossing voor het geleverde product ligt aan de volgende factoren:
Is het product kapot gegaan tijdens transport?
Stuur dan gedetailleerde en goede foto’s van de doos en het product naar customercare@vuurlab.nl met als onderwerp ‘product kapot transport’. Dit zetten wij dan in het klachtensysteem van onze transporteur. We houden gedurende de case contact met jou, tot een oplossing gevonden is.
Is het product kapot gegaan tijdens de twee weken retourgarantie?
Dan mag je het item naar ons magazijn retourneren. Retourneren is altijd op eigen kosten; ongeacht de oorzaak. Lees ons algemene voorwaarden voor meer informatie.
Is het product kapot gegaan ná de twee weken retourgarantie?
Dan kunnen wij helaas niks meer voor je doen. Mocht je het oneens zijn en vinden dat er een andere oplossing moet komen voor jouw probleem, ná de twee weken retourgarantie? Neem dan contact met ons op.
Kan ik mijn product retourneren?
Dat kan. Het product moet wel verpakt zitten in de originele verpakking, ongebruikt zijn en geen nieuw aangebrachte schade bevatten. VUUR LAB. behoudt zich het recht om een retour te weigeren als deze niet aan de bovenstaande eisen voldoet.
Hoe kan ik mijn BBQ Buiten kookkachel het beste onderhouden?
Zet de kachel na het buiten koken en/of fikkie stoken onder een afgedekte plek (bijv. een veranda, schuurtje, etc). Zo blijft de kachel het mooist. Uiteindelijk krijgt de kachel naar mate je het gebruikt een mooie, geroeste kleur. Je kan de kachel zwart houden door het te verven met een hittebestendige verf.
Wat kan je bereiden op de BBQ Buiten kookkachel?
Op de BBQ Buiten kookkachel kan je alles bereiden wat je lekker vindt! Of je nu gek bent op vlees, vis, pannenkoeken, groentes, soepen… alles is mogelijk! Bekijk onze aanvullende accessoires of recepten pagina voor inspiratie. Ook kan je hier ons receptenboek downloaden.
In welke afmetingen zijn de BBQ Buiten kookkachels verkrijgbaar?
De BBQ Buiten kookkachel is op dit moment in Ø31, Ø36, Ø39 en Ø53 diameter te verkrijgen.
Van welk materiaal zijn de BBQ Buiten kookkachels gemaakt?
Ø31, Ø36 en Ø39: Matzwarte coating & staal
Ø53: Geëmailleerd staal
Zijn er losse schoorsteen pijpen te bestellen voor de kachel?
Dat kan zeker. Los en per twee!
Worden jullie BBQ Buiten kookkachels met de hand geproduceerd?
Onze producten worden handgemaakt in Europa. Zo blijven onze producten authentiek. Houdt er wel rekening mee dat sommige producten dus kleine afwijkingen kunnen hebben. We doen natuurlijk ons uiterste best om alles zo mooi mogelijk bij de klant af te leveren.
Ik ben van de krant / pers / TV / ander mediaplatform en ik wil wat vragen, waar kan ik naartoe mailen?
Wat ontzettend leuk dat je ons wat vragen wil stellen! Je kan ons bereiken op marketing@vuurlab.nl.
Note: we zijn bezig met een pers/media pagina. Nog even geduld ;)
Ik wil graag een foto/video op mijn social media posten met jullie product, mag dit?
Uiteraard mag dit, je bent dan niet verplicht om ons te benoemen. Tuurlijk zouden wij het wel heel leuk vinden ;)
Ik wil een foto van jullie, die door jullie is gemaakt, op mijn eigen kanaal zetten, mag dat?
Dat mag, mits: hier toestemming voor is gevraagd én toestemming voor is verleend door het VUUR LAB. Ook moeten wij benoemd en getagt worden in de foto.
Ik zou het wel leuk vinden om model te staan voor VUUR LAB. met fotoshoots, kan ik mij daar voor ergens aanmelden?
Dat kan! Je kan je aanmelden via deze pagina of via marketing@vuurlab.nl
Zijn jullie ook bereikbaar op jullie social media?
Zeker! Tijdens kantoortijden (9:00-17:00) kan je ons bereiken via social media. We proberen je bericht zo snel mogelijk te beantwoorden.
Ik heb een leuke video of foto die ik graag met jullie wil delen. Waar kan ik dit heen sturen?
Super leuk dat je een mooie herinnering hebt gemaakt met één van onze producten! Je video(’s) of foto(’s) kan je sturen naar marketing@vuurlab.nl. Graag met jouw naam en social erbij, mochten we het online willen delen.