Logistiek & Customercare Service medewerker 24 - 32 uur - Het Vuur LAB.
Loader Vuurlab
Icon Merken
Gratis verzending vanaf €75*
Vink
Achteraf betalen met Klarna
Vink
in3 renteloos betalen ook voor ondernemers

Maak nu gebruik van 10% korting op de gehele webshop* - Gebruik code zomervuur10

Logistiek & Customercare Service medewerker 24 – 32 uur

Logistiek & Customercare Service medewerker Schagen | 24 - 32 uur

Start medio augustus 2024

Ben jij klaar voor de uitdaging om een georganiseerd magazijn te creëren?

Wil jij verantwoordelijk zijn voor het hart van onze VUUR LAB. Webshop en tegelijkertijd een geweldige klantenservice bieden?
Ben je in bezit van rijbewijs B?
En vindt jij het leuk om fysiek bezig te zijn op je werk? Dan ben jij wellicht de medewerker die wij zoeken!

Wat wij jou bieden:

Een leuke baan bij een groeiend bedrijf!
Deze gecombineerde functie is zeker niet saai en omvat diverse werkzaamheden zoals onder andere:
Logistiek, klantenservice én exclusieve pakketten bezorgen voor onze klanten.

  • Wij zijn dynamisch, jij wordt gehoord en betrokken binnen onze organisatie en jouw ontwikkeling is belangrijk voor ons.
  • Dagdienst, Flexibele werkuren, maandag-vrijdag.

Daarnaast krijg je als VUUR LAB. ambassadeur:

  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen door goede begeleiding,
  • Personeels korting op producten van VUUR LAB.,
  • 24-32 uur per week met in de zeer nabije toekomst mogelijke uitbreiding van uren,
  • Verantwoordelijkheid voor het hart van onze Webshop het magazijn,
  • Jij zorgt ervoor dat dit proces zo efficiënt mogelijk verloopt,
  • De leveringen van onze producten ontvangen en verwerken,
  • Na de goederenontvangst ben je naast het verwerken in het magazijn ook degene die ervoor zorgt dat dit op de webshop verwerkt wordt in samenwerking met je collega’s uit het marketingteam,
  • Het afhandelen van klantorders,
  • Klantenservice beantwoordt en adviseert onze online klanten via telefoon, e-mail, whatsapp en chat.

Je komt in een klein team terecht, waarin er volop ruimte is voor je eigen ontwikkeling en die van de afdeling.

Wat jij meeneemt:

  • Minimaal MBO3 niveau
  • Je bent in staat om een coördinerende rol op je te nemen
  • Je hebt een gestructureerde aanpak en bent doelgericht,
  • In het bezit van rijbewijs B
  • Je krijgt in je eentje veel werk verzet, maar vind het ook leuk om deel uit te maken van een team en contact te hebben met klanten via de klantenservice mail en/of telefoon.
  • Accuraat, gedreven en zelfstandig kunnen werken,
  • Goede communicatie met interne afdelingen zoals Logistiek, Inkoop en Manager E-commerce,
  • Je bent niet bang om de telefoon op te pakken,
  • Je ziet een klacht als een kans en het sturen op up – en cross selling gaat je makkelijk af,
  • Doordat je flexibel bent en goed kan multi-tasken ga jij goed op een drukke dag!

Solliciteer vandaag nog:

Stuur je CV naar: info@vuurlab.nl ter attentie van Daniëlle van Leeuwen.
Wij kijken er naar uit om je te ontmoeten!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

P.S. Volg ons alvast op Social Media! Krijg je meteen een goede indruk van ons merk ;)

Solliciteer direct!

Telefoon *

Maak alvast kennis met jouw nieuwe collega's!

Daniëlle van Leeuwen

Owner / Managing Director

Engel Wichmann

Owner / R&D Director

Zéline Ruwers

Jr Marketing & Communicatie

Noortje

Office assistent

Amber Davies

Jr. Allround Marketing Creative

Pelle Freekenhorst

Jr E-Commerce Manager